Monday, November 14, 2016

UJIAN KECIL DARI ALLAH

Assalamualaikum. ❤



Ya Allah, what happened to me right now ?? Peningnya kepala yang amat ! Ini pun sebab tengah kerja kat office. Kalau kat rumah dapatlah baring, bagi relax. Dengan berat kepalanya. Selsema. Batuk. Sakit tekak. Saya seorang yang sangat susah nak kena sakit. Serious talk. Dan bila sekali terkana sakit pun jarang jarang jugaklah teruk. Masih boleh bertahan.



Alhamdulillah, sekurang kurangnya sakit sikit saja. Saya memandang semua ini adalah Ujian dan Tarbiyah dariNya. Mungkin juga ada sesuatu yang Allah dah sediakan untuk saya. Cuma saya perlu kuat dan sabar je. Tak mengeluh. Tak merungut. Redha. Betul lah orang cakap, hargailah nikmat Sihat. Manfaatkanlah sebaiknya. Once bila jatuh sakit, satu kerja pun rasa tak kena. Rasa tak sempurna.



Nampak je macam kuat. Macam boleh tahan sakit. Tapi realitynya tersangat mengada ngada nya saya. Hahaha. Biasalah orang perempuan. Hehe.


Doakan saya cepat sembuh ! ;)




Share this PostPin ThisEmail This


0 comments:

Post a Comment