Monday, November 14, 2016

PERCAYA SEBELUM BERJAYA PART 1

Assalamualaikum. ❤




Nak try try update blog pakai phone ni. Hehe. Harini bonus Shaklee masuk. Harini jugak dah empat (4) hari Allah uji dengan sakit. Sakit sikit je. Sabar yg kena tinggi. Alhamdulillah, tanda Allah masih peduli kan. Bos dengar je saya batuk terus pergi belikan saya ubat. Lengkap, ubat sakit tekak, demam, selsema dengan cair kahak. Haha. Tak tahu ke saya ni orang supplement. Hihi. Tu lah sebab agaknya saya ni rasa nak demam tapi tak jadi jadi. Hehe. Ada yang prevent. Yelaaa fungsi supplement kan mencegah. Fungsi ubat menyembuh. Tapiiii selagi kita boleh cegah, tak perlu lah makan ubat kan ? Lagi satu saya ni seorang yang tak suka ubat ! Haha.





Saya nak cerita ni. Penglibatan saya dalam Shaklee bermula pada bulan September. Masa tengah sibuk sibuk along nak kahwin, masa tu jugaklah sibuk nak coaching dengan mummy. Haha. Semangat weyh ! Dah daftar as a member, then settle coaching.





Bulan pertama saya study je semua tentang Shaklee. Sebab daftar tu nak dekat hujung bulan dah. Bulan Kedua baru saya start dan terus struggle. Very struggle. All out segala ilmu yg saya dah serap dari mummy dan leader leader.




Alhamdulillah, tak sangka dapat grab target seperti yg disumpah oleh Master Ainul dan Nanny Athirah.  Sumpah okay. Saya rasa tercabar. Haha. Dan bulan kedua tu adalah bulan pertama saya terima bonus dari Shaklee. Bagaikan mimpi. Berbaloi la kan dengan usaha. Syukurrr sangatt. !





Dan harini saya terima bonus utk bulan ketiga jugak, Oktober. Masih tiga angka.  Alhamdulillah. Mindset saya tentang Shaklee cuma satu, bisnes Shaklee bukan bisnes cikai cikai, dan Shaklee dah lahirkan ramai jutawan berjaya. Dan doa serta impian saya, untuk berada di kalangan mereka jugak. Mudah mudahan. Aminn. Amin kan lah. Hehe.




Doakan saya. Percaya sebelum berjaya ! 😍
Share this PostPin ThisEmail This


0 comments:

Post a Comment