Wednesday, November 23, 2016

KALAULAH .....

Assalamualaikum




Sebab tunggu idea mai. Ni baru ada entry lagi. hehe. kalaulahhh duluuuuu saya tak boross, mesti saya dah kaya sekarang. tak kaya takpa ! tapiii banyak duit. imagine lah sekarang umur dah 24 2016, tapiii pengurusan kewangan seolah hidup segan mati tak mahu je tau. maluunyaaa. hmmm. ni sume sebab nafsu yang tah hape hape. dok shopping sakan sejak ada jualan online. ishh ! rasa nak terjun laut bila ingat balik. menyesal gila gila. eh laut bahaya sangat. parit je lah kecik sikit. hihi.



tak salah nak beli beli. tapiii kenapa tak beringat ? yg tak perlu tak payahla beli. kan ? haaa magho magho. tak marah. nasihat. hmmm. umur dah makin banyak. duit lagilah tak banyak, aigoooo. what should i do right now !!



dan dengan itu saya berazam bina impian bersama shaklee. biar pun masih mentah. baru 3 bulan join shaklee. kalau org dgr pun rasa meluat. eh at least saya ada kesedaran tau. nak majukan diri. nak ada pengurusan kewangan yg sangat baik. banyak benda dah saya belajar dengan shaklee.



betul lah, shaklee buakn bisnes cikai2 tau. saya pun tak pernah tahu ada bisnes hebat macam ni. srious teruja ! doakan saya tau. sampai jadi MASTER COORDINATOR ! Amiinn..



#MisiRoadToSupervisorShakleeDisember2016
Share this PostPin ThisEmail This


0 comments:

Post a Comment